Halaman

si comel merapu

My photo
di sini saya coretkan pelbagai pengalaman dan cerita saya..maaf kalau terkasar bahasa..gamsa hamnida

Friday, August 5, 2011

saya baru buat blog :D

Assalammualaikum
nama penuh saya laila binti zanudin..baru berumur 20 tahun(dah macam budak sekolah pulak)..saya berminat nk buat blog sbb saya mmg suka bercakap,xcukup cakap,masuk blog jela..:D hee
                                     inilah saya yg tergila2kan pooh dr zaman sekolah g


 emm..sekarang mcm xde bnda nk cakap je..huhu..sambung la lain kali yek




p/s : kata banyak ckp..tp xmacam banyak cakap pn..hohoho

2 comments:

  1. fuyoooo...,Victoria f(x) larrr...,nak add,nak addd...hahahahahahha,gedik en.????

    ReplyDelete
  2. xpe2,,buat belog nie slow2,,survey yang org lain punya.,then kita tingkatkan lagi usaha melawakan dan mengisikan dengan perkongsian ilmu ker.dapat pahala kan..
    semoga berjaya..dah lama kan x update..kongsilah citer baru..

    ReplyDelete