Halaman

si comel merapu

My photo
di sini saya coretkan pelbagai pengalaman dan cerita saya..maaf kalau terkasar bahasa..gamsa hamnida

Wednesday, September 7, 2011

aku sebagai musafir

Assalammualaikum..
disini ingin saya coretkan tentang diri saya sebagai seorang musafir di hari raya..hmm sedih tu xpayah cakap la kan,sehari sebelum raya berderau airmata ni jatuh..dah memang xboleh berhenti menangis time tu..paling memalukan la masa tu saya nangis dalam bas,on the way nak ke seremban..boleh kata sepanjang perjalanan tu saya asyik nangis je..nasib baik lah saya dapat tempat duduk kt belakang sekali n sebelah saya dua org budak kecik je..tapi malu juga la sebab budak 2 orang tu asyik pandang muka saya je..huhuhu..disebabkan sedih sangat2,lantak korang la nak fikir pe..janji saya dah puas menangis
               lebih kurang macam budak ni la saya menangis..hoho

mana xsedih sangat2..adik beradik semua balik kampung,tinggal saya sorang je xbalik..reason nya tiket lambat beli,habis la..tahu2 jela tiket flight macam mana time perayaan ni..lambat beli xbalik la alamatnya..huhu


tapi dalam kesedihan tu,ada jugak rasa gembira saya..hehe..nasib baik boyfriend saya ada n family dia pun sporting ajak saya beraya sama2 dgn dorang..saya sangat bertuah mengenali family dia..dorang baik sangat2..ayah mama akak abang adik,semua baik dengan saya..saya rasa seperti memiliki keluarga baru..terima kasih sangat2 sebab sudi ajak saya beraya sama2 tahun ni..saya gembira sangat2..yela,saya dapat beraya kat tempat yg saya xpernah pergi pun..contohnya kt tampin,linggi,pokok mangga kt melaka,emm banyak lagi la..tapi lupa nama tempat dia..hehe..saya dapat kenal saudara mara dorang..memang happening giler a family dorg..family saya pun xmacam ni..hmm yang best nye la saya dapat tempias duit raya juga..hohohoho

                    ni la family boyfie saya..semua comel2 kan
                  si dia dengan adik2 comel dia(comel sangat dorg ni)

  see..happening kan dorang..saya sangat jelous tengok family ni

kerana tempias happening dorang,masa nak balik tu sedih sangat..berat hati nak balik..huhu..paling saya suka masakan mama dorang..hihihi..sedap sangat mama dia masak :D

hmm tak dilupakan juga bapak n family saya yg berada kt kuching sana..kamek sayang kitak orang semua gilak2

 sayonara

1 comment:

  1. sorry sis lyla,baru ada kesempatan nak kumen...,
    act sis jgnlah risau,kitorg sume oke ngan sis..bila2,dtg jerp..
    tp untunglah sis dpt family baru kann.??so jgnlah sedih2..

    ReplyDelete